Чи ми з природою єдині,
Чи вірно спрямували крок?
Ми кожну річку і горбок
Від лиха зберегти повинні.
Г.Черінь
Рідна природа… Кожний з
нас живе в неосяжному розмаїтому чарівному світі. Але не кожний здатний бачити
його красу, усвідомлювати себе його часткою. Виховати таку здатність можна тільки у безпосередньому спілкуванні з
природою. Одним
із важливих завдань шкільної бібліотеки на сучасному етапі є екологічне
виховання – психолого-педагогічний процес, спрямований на формування в учнів
шанобливого ставлення до природи та екологічної культури в цілому. Екологічна
культура школяра охоплює:
-
Знання про взаємозв’язки
в природі та усвідомлення людини як її частини;
-
Розуміння необхідності
берегти навколишнє середовище;
-
Уміння і навички
позитивного впливу на природу;
-
Розуміння естетичної
цінності природи;
-
Негативне ставлення до
дій, які завдають шкоди природному середовищу.
Рідна природа… Кожний з
нас живе в неосяжному розмаїтому чарівному світі. Але не кожний здатний бачити
його красу, усвідомлювати себе його часткою. Виховати таку здатність можна тільки у безпосередньому спілкуванні з
природою. Одним
із важливих завдань шкільної бібліотеки на сучасному етапі є екологічне
виховання – психолого-педагогічний процес, спрямований на формування в учнів
шанобливого ставлення до природи та екологічної культури в цілому. Екологічна
культура школяра охоплює:
-
Знання про взаємозв’язки
в природі та усвідомлення людини як її частини;
-
Розуміння необхідності
берегти навколишнє середовище;
-
Уміння і навички
позитивного впливу на природу;
-
Розуміння естетичної
цінності природи;
-
Негативне ставлення до
дій, які завдають шкоди природному середовищу.
Немає коментарів:
Дописати коментар