МЕТОДИЧНА ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ 8 КЛАСУ
Нові орієнтири мовно-літературної галузі у 8 класі Нової української
школи. / Авт.-уклад. Світлана Січкар, Валентина Архипова, Галина Савицька.
Черкаси, 2025. 139 с.
Посібник містить матеріали, які допоможуть педагогам за новими стандартами в закладах освіти. У ньому докладно й зрозуміло викладено вимоги Нової української школи щодо формування компетентностей відповідно до чинного Державного стандарту базової середньої освіти, схаректеризовано сучасні підходи, методи й ресурси, необхідні вчителю для підготовки та ефективного викладання предметів мовно-літературної освітньої галузі.
Впровадження інновацій у математичну освітню галузь: досвід Нової української школи: посібник для вчителя/К.М.Волкова, О.К.Лесик, С.М.Лискова, С.І.Озірська, Є.В.Очеретнюк, О.П.Черненко, за заг. ред. І.А.Тищенко. - Черкаси: "Вертикаль", вид. Кандич С.І., 2025. - 84 с.
У посібнику висвітлено досвід роботи учителів пілотних восьмих класів Нової української школи. Авторами розглянуто особливості використання візіулізації та інтерактивності, платформ DESMOS та GeoGebra, гейміфікованих цифрових ресурсів
KidsMathGames та NUMBER HIVE; проаналізовано роль прикладних задач в реалізації
основних напрямків концепції STEM-освіти, наведено фрагменти уроків з елементами STEM
освіти, приклади організації проєктної діяльності учнів, інтегрованих задач з акцентом на
міжпредметні зв'язки та реальні життєві контексти.
Лємешева Н.А.
Мистецтво й цінності у 8-му класі Нової української школи:
матеріали для викладання та приклади пілотних шкіл Черкащини. Черкаси: Вид. – тво "КНЗ
«ЧОІПОПП ЧОР".108 с.
У
посібнику представлено розробки інтегрованих уроків курсу
«Мистецтво» для 8-го класу Нової української школи, розроблених за модельною
навчальною програмою «Мистецтво. 8 клас» (автори: Гайдамака О.В.,
Лємєшева Н.А.). Матеріали посібника допоможуть вчителям мистецької
освітньої галузі створювати сучасне освітнє середовище у базовій школі,
ефективно використовувати компетентнісний та діяльнісний підхід у навчанні,
моделювати захоплюючі уроки мистецтва. Особливу увагу приділено
формуванню ціннісних орієнтацій учнів через осмислення художніх образів, а
також– розвитку навичок критичного мислення та аналізу.
Гловацький С. В.
Мистецька освітня галузь: лайфхаки для 8 класу Нової
української школи./авт.-упоряд. С.В.Гловацький. - Черкаси, 2025. 70 с.
У посібнику представлені матеріали, які допоможуть учителям
мистецької освітньої галузі впроваджувати новий Державний стандарт
базової і середньої освіти, створювати нове освітнє середовище,
використовувати компетентнісний, діяльнісний підходи у навчанні
здобувачів мистецької освіти, моделювати сучасні уроки мистецтва,
здійснювати оцінювання навчальних досягнень учнів 8-х класів у межах
формувального та підсумкового оцінювання.
Біологія у 8 класі НУШ: сучасні технології навчання: навчально-методичний посібник
/автор. колек. за заг. ред. Л.І. Даниленко. Черкаси: КНЗ «ЧОІПОПП ЧОР», 2025. 90 с.
Методичний посібник призначений для вчителів біології, які працюватимуть за новим
Державним стандартом базової середньої освіти, модельними навчальними програмами
«Біологія. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти та підручниками «Біологія» для
учнів 8 класу закладів загальної середньої освіти. У ньому подано інформацію про особливості
викладання предмета «Біологія» у 8-х класах, навчально-методичне забезпечення другого
циклу Державного стандарту базової середньої освіти – базового предметного навчання (8
клас) за сучасними технологіями, а також – результати апробації модельних навчальних
програм та підручників у 8-х пілотних класах закладів загальної середньої освіти Черкаcької
області.
Готуємось до уроку хімії у 8 класі НУШ / автор. кол. за заг. кер. А.М. Северинової. –
Черкаси: ЧОІПОПП ЧОР, 255 с.
Посібник містить конспекти уроків відповідно до модельної навчальної програми
«Хімія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Григорович О. В.). Збірка
представлених матеріалів стане у нагоді насамперед вчителям, які почнуть викладати хімію
у 8 класі НУШ. До кожного уроку підібрані різноманітні види діяльності, що дозволить
вчителю забезпечити підвищення якості освіти під час викладання хімії в умовах Нової
української школи.
Запропоновані завдання спрямовані на реалізацію наскрізних умінь, створюють умови
для оволодіння здобувачами освіти необхідними компетентностями, формування науково
природничої грамотності учнів.
Кондратюк С.Ю.
Напрями розвитку технологічної освітньої галузі: цикл базового
предметного навчання. Методичний посібник. /С.Ю.Кондратюк. - Черкаси: КНЗ «ЧОІПОПП ЧОР», 2025. 83 с.
У методичному посібнику «Напрями розвитку технологічної освітньої галузі: цикл
базового предметного навчання» викладено методологічні засади викладання предмета
«Технології» у 7-9 класах, окреслено основні принципи навчання учнів та запропоновано
практичні рекомендації для підвищення ефективності професійної діяльності вчителів
технології.
Інформатика у 8 класі НУШ: сучасні практичні кейси: навчально-методичний
посібник /авт.- уклад. В.М. Шемшур, Б.С. Безпоясний. Черкаси: ЧОІПОПП. 55 с.
«Інформатика у 8 класі НУШ: сучасні практичні кейси» — це навчальний посібник,
розроблений відповідно до Концепції Нової української школи. Його мета — не лише
формування базових знань з інформатики, а й розвиток критичного мислення та цифрової
компетентності школярів.
Кожен розділ посібника створений так, щоб учитель міг працювати творчо та
ефективно використовувати матеріал як на уроках, так і в позаурочній діяльності. Завдання,
мініпроєкти, інтерактивні вправи та цікаві факти допоможуть зробити навчання захопливим,
а цифрову компетентність — невід’ємною частиною повсякденного життя. Цей посібник —
надійний провідник у світ цифрових можливостей для кожного учасника освітнього процесу.
Немає коментарів:
Дописати коментар